بعضی‌ها همه چیز جمهوری اسلامی را غلیظ می‌کنند، حتی فحش‌هایی را که می‌خورد:
.
رییس بنیاد مستضعفان توی تلویزیون از کسانی می‌گوید که اموال بنیاد را غصب کرده‌اند. آخوندهای مملکت –باشد بیشترشان- که یک هزارم #امام_خمینی هم جگر ندارند با شنیدن این خبر احتمالا یک «عجب» از دهنشان در می‌رود.
فهیم‌ها -باشد بیشترشان- توی فضای خیلی نخبگانی #توییتر، از آنجایی که خیلی فهیم هستند و نیاز به تحلیل ندارند «سریع» به جان هم می‌افتند. نه ببخشید از حق مستضعفان دفاع می‌کنند؛ باشد! بعضی تصرف سپاه را در اموال حلال می‌کنند و مولاوردی و ابتکار و خاتمی را مفسد فی الارض. فهیم‌های دیگر سپاه و حداد عادل و احمدی‌نژاد را مفسد. خبر به گوش مستضعفان مملکت هم می‌رسد.
شب می‌شود. رییس بنیاد می‌خوابد. غاصب‌ها می‌خوابند. فهیم‌ها می‌خوابند. البته توییتری‌هایشان دیرتر. صبح می‌شود. همه بیدار می‌شوند. مستضعف‌ها زودتر از همه. رییس بنیاد و بقیه بیدار می‌شوند. توییتری‌ها هنوز خوابند. روزِ تکذیبه است. متهم‌ها می‌گویند نه! این‌طور نبوده و آن‌طور بوده. فهیم‌ها بالاخره بیدار می‌شوند. تکذیبیه‌ها را می‌بینند. به جان هم می‌افتند. بعد اما شل می‌شوند. بادشان می‌خوابد. چون سر و صدا در آن بالا هم دارد می‌خوابد!
مستضعفان به خانه برمی‌گردند. دیرتر از همه. رییس بنیاد، احمدی‌نژاد، خاتمی، حداد عادل و بقیه متهم‌ها و حتی فهیم‌ها، از حرفی که مستضعفان می‌زنند تعجب می‌کنند. مستضعفان انگار دارند از ته دل می‌گویند: «همه‌شون دزدن» و چیزهای غلیظ‌تر!