گفتگوی دو عدد پهلوی باز درباره مومیایی پیدا شده


-آقا این مومیایی واقعا پدر نوینه؟

+میگمن. من که تا شنیدم... یه کانال زدم؛ مومیایی پدر مسلک. درگیر اون بودم خبر ندارم چی شد.

-من که فقط استوریش کردم یعنی کانال لازمه؟ 

+معلومه که لازمه. اونم تو این وضع و اوضاع 

-تو کدوم وضع و اوضاع؟

+مومیایی معجون ممبر جمع کردنه. دیگه هیچی ممبرای ما رو بالا نمیبره. پدر نوین نور به مومیاییت بماله که جناره‌ت هم سازنده‌س. کانالم رو بساز ای پدر.

-آقا این لاشخوریه ها. حالا ولش! راسته میگن مومیایی آپشن زنده شدن داره؟

+آره اعلی حضرت شماره دو، کتاب زنده شدن مومیایی ها رو دست بابای فوزیه دیده.

-فوزیه کیه؟ 

+منزل شماره دو بودن.

-آخ که اگه کتاب دست من بود...

+دست تو چرا؟! باید صبر کنیم تا شاهزاده مصاحبه هاشون تموم بشه.

-شاهزاده چرا؟

+ایشون باید وردی که تو کتاب هست رو بخونن. در ضمن اگه مومیایی های مصر رو هم متحد کنن، ماه رمضون نشده حکومت دست ماست.

-تموم موهای تنم فر شدن. پدرم خوش داری برمیگردی...